Dienstag, 25. Januar 2011

Fotobuch fertig!

Juchu, ich habe mein Fotobuch fertig. Freu mich schon so, wenn es bei mir ankommt und ich drin blättern kann!

Kit "Natural Story" by Mel Designs

Kit "Natural Story" by Mel Designs 

Kit "Purity of soul" by Filledesiles Designs

Kit "Purity of soul" by Filledesiles Designs 

Kit "Jardin D´ete" by Fanette Design

Kit "Jardin D´ete" by Fanette Design 

Kit "Days of December" by LCM, Temp by sawei, WA by Mama Mone

Kit "Days of December" by LCM, Temp by sawei, WA by Prelestnaya Design

 Temp by Manda´s Scrappin´ Creations, Collabkit "Blossom of ice"

 Temp by Manda´s Scrappin´ Creations, Collabkit "Blossom of ice"

Temp by Yin Designs, Collabkit "Lavender time"

Temp by Yin Designs, Collabkit "Lavender time" 

Temp by Eralia, Kit "You & Me" by Bellisae Designs

Temp by Eralia, Kit "You & Me" by Bellisae Designs

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen